«Η αγάπη είναι για να τη μοιράζεσαι ανεξάρτητα από φύλο, χρώμα και εμφάνιση».
Αυτό είναι το κεντρικό μήνυμα της νέας καμπάνιας της Lacta με θέμα τη διαφορετικότητα.
Στο σχετικό διαφημιστικό, το οποίο παίζεται και στην τηλεόραση, η γνωστή σοκολάτα δημοσιεύσει τα αποτελέσματα μιας έρευνας (Pollfish, Ελλάδα, Σεπτέμβριος – Νοέμβριος 2020), αποτυπώνοντας τα ποσοστά αποδοχής στην ελληνική κοινωνία.
Σύμφωνα με αυτά:
Το 34% είναι κατά των ομόφυλων ζευγαριών
Το 20% θεωρεί τα άτομα με πολλά (σ.σ. διαφωνούμε με τον όρο “παραπανίσια”, που χρησιμοποιείται στην καμπάνια) κιλά λιγότερο ελκυστικά
Το 19% δε συμφωνεί με την ερωτική σχέση ατόμων διαφορετικής εθνικότητας
Η Lacta καλεί επίσης τον κόσμο να μοιραστεί ένα μήνυμα ή μια ιστορία που έχει να κάνει με στερεότυπα με στόχο να δημιουργήσει ένα Podcast αγάπης (#ShareTheLove).
Δεν είναι η πρώτη φορά που οι άνθρωποι πίσω από την Lacta ασχολούνται με ζητήματα διαφορετικότητας. Αντίστοιχες ενέργειες έγιναν και τα προηγούμενα δύο χρόνια, με αφορμή την ημέρα του Αγίου Βαλεντίνου.
Tο νέο τηλεοπτικό σποτ της Lacta δε φοβήθηκε τον ομόφυλο έρωτα
Τέσσερα ομόφυλα ζευγάρια στη νέα καμπάνια της Lacta #ActForLove