«Η αγάπη είναι για να τη μοιράζεσαι ανεξάρτητα από φύλο, χρώμα και εμφάνιση».

Αυτό είναι το κεντρικό μήνυμα της νέας καμπάνιας της Lacta με θέμα τη διαφορετικότητα.

Στο σχετικό διαφημιστικό, το οποίο παίζεται και στην τηλεόραση, η γνωστή σοκολάτα δημοσιεύσει τα αποτελέσματα μιας έρευνας (Pollfish, Ελλάδα, Σεπτέμβριος – Νοέμβριος 2020), αποτυπώνοντας τα ποσοστά αποδοχής στην ελληνική κοινωνία.

Σύμφωνα με αυτά:

Το 34% είναι κατά των ομόφυλων ζευγαριών

Το 20% θεωρεί τα άτομα με πολλά (σ.σ. διαφωνούμε με τον όρο “παραπανίσια”, που χρησιμοποιείται στην καμπάνια) κιλά λιγότερο ελκυστικά

Το 19% δε συμφωνεί με την ερωτική σχέση ατόμων διαφορετικής εθνικότητας

Η Lacta καλεί επίσης τον κόσμο να μοιραστεί ένα μήνυμα ή μια ιστορία που έχει να κάνει με στερεότυπα με στόχο να δημιουργήσει ένα Podcast αγάπης (#ShareTheLove).

Δεν είναι η πρώτη φορά που οι άνθρωποι πίσω από την Lacta ασχολούνται με ζητήματα διαφορετικότητας. Αντίστοιχες ενέργειες έγιναν και τα προηγούμενα δύο χρόνια, με αφορμή την ημέρα του Αγίου Βαλεντίνου.

Tο νέο τηλεοπτικό σποτ της Lacta δε φοβήθηκε τον ομόφυλο έρωτα

Τέσσερα ομόφυλα ζευγάρια στη νέα καμπάνια της Lacta #ActForLove

Από μικρός ήθελα να γίνω αστροναύτης. Εξάλλου, πάντα θυμάμαι να μου λένε ότι "πετάω στα αστέρια". Λόγω όμως σχετικής υψοφοβίας αποφάσισα να αλλάξω επαγγελματικό προσανατολισμό και να γίνω δημοσιογράφος (απ' το κακό στο χειρότερο), Μπήκα στο Πάντειο (Τμήμα Επικοινωνίας, Μέσων & Πολιτισμού) και λίγους καφέδες αργότερα πήρα το πτυχίο μου. Έκτοτε το επαγγελματικό μου μετερίζι με έχει οδηγήσει στην πόρτα ανθρωπιστικών οργανισμών (Διεθνή Αμνηστία, Έλιξ) αλλά και πολλών έντυπων και διαδικτυακών μέσων (Esquire, Nitro, Protagon, κλπ). Η σχέση μου με το Antivirus ξεκίνησε τυχαία τον Μάρτιο του 2013. Έκτοτε έγινε λατρεία... Είτε εδώ είτε στο περιοδικό, όλο και κάπου θα με πετύχετε. Αν τώρα θέλετε να κάνετε και κάποιο σχόλιο... θα με βρείτε στο vth@avmag.gr. Cu!