Οι Αμερικανοί είναι πιο πιθανό να αποδεχτούν τα ΛΟΑΤ+ άτομα, όταν τα βλέπουν να απεικονίζονται σε ταινίες, τηλεόραση και διαφημίσεις. Αυτό τουλάχιστον υποστηρίζει μια νέα έρευνα που κυκλοφόρησε την Τετάρτη.

Σύμφωνα με τα ευρήματα της έρευνας που διεξήγαγε η Procter & Gamble Co. και η GLAAD, σχεδόν οι μισοί από αυτούς που παρακολούθησαν ΛΟΑΤ+ περιεχόμενο στα μέσα μαζικής ενημέρωσης ήταν πιο δεκτικοί σε σχέση με τα ΛΟΑΤ+ άτομα σε σύγκριση με αυτούς που δεν είχαν έρθει σε επαφή με το περιεχόμενο αυτό.

Στην έρευνα συμμετείχαν περισσότερα από 2.000 άτομα που δεν αυτοπροσδιορίζονται ως ΛΟΑΤ+.

“Τα ευρήματα αυτής της μελέτης στέλνουν ένα ηχηρό μήνυμα σε εταιρείες και μέσα μαζικής ενημέρωσης, ότι με το να συμπεριλαμβάνουν ΛΟΑΤ+ άτομα σε διαφημίσεις, ταινίες και στην τηλεόραση κάνουν καλό και στην επιχείρησή τους αλλά και τον κόσμο”, δήλωσε η Sarah Ellis, επικεφαλής της GLAAD.

Τον Δεκέμβριο, η Hallmark απέσυρε μια διαφήμιση από την τηλεόραση, στην οποία συμμετείχαν ομόφυλα ζευγάρια, μετά από την αντίδραση της συντηρητικής ομάδας One Million Moms.

Η κίνηση της αυτή σχολιάστηκε αρνητικά από αρκετό κόσμο, αναγκάζοντας την εταιρεία να αλλάξει την απόφασή της (σ.σ. σχετικά με την απόσυρση) και να ζητήσει δημόσια συγγνώμη.

Η έρευνα διαπίστωσε επίσης ότι εταιρείες που χρησιμοποιούν ΛΟΑΤ+ άτομα στις διαφημίσεις τους, αξιολογήθηκαν θετικά από (σχεδόν) το 70% των ερωτηθέντων, οι οποίοι δήλωσαν ότι ένιωθαν «καλύτερα» με την αγορά προϊόντων από τις εταιρείες αυτές.