Αυτήν την Κυριακή οι κάτοικοι της Ελβετίας καλούνται να ψηφίσουν νομούς, που προστατεύουν τα ΛΟΑ+ άτομα και η αμερικάνικη εταιρία στέλνει ένα ηχηρό μήνυμα υποστήριξης αγοράζοντας όλα τα εξώφυλλα των εφημερίδων.

Από την 20 Minute μέχρι την Die Weltwoche η καμπάνια της Coca Cola κάλυψε τα μπουκάλια της με την πολύχρωμη σημαία και μετέφερε το εξής μήνυμα μέσω της καμπάνιας της:

«Την Coca Cola την απολαμβάνουν πολλά άτομα στην Ελβετία. Ανεξαρτήτως ηλικίας, φύλου, χρώματος δέρματος, θρησκείας, ή σεξουαλικού προσανατολισμού. Η μεγάλη ποικιλομορφία που υπάρχει σε μια μικρή χώρα, όπως η Ελβετία απαιτεί κατανόηση και υποστήριξη από όλα τα άτομα. Θέλουμε, επίσης, να κάνουμε αυτό που μας αναλογεί και να φέρουμε τους ανθρώπους κοντά. Γι’ αυτό, παίρνουμε θέση για μια πολύχρωμη κοινωνία χωρίς διακρίσεις. Για μια Ελβετία, που οι άνθρωποι υποστηρίζουν ο ένας τον άλλον» .

Η θέση της εταιρίας είναι μαζί με την πλειοψηφία των κατοίκων της Ελβετίας που υποστηρίζουν ότι ο σεξουαλικός προσανατολισμός πρέπει να προστεθεί στον νόμο κατά των διακρίσεων της χώρας.

Με τίτλο το «Μανιφέστο της Ισότητας» η Coca cola έτρεξε την καμπάνια της και στις 4 επίσημες γλώσσες της χώρας, όπως επίσης και στα αγγλικά.

Ο πρόεδρος της Ελβετικής Coca cola δήλωσε ότι «Είναι η ποικιλομορφία που κάνει την Ελβετία να έχει αυτή την πρωτοφανή ιστορία επιτυχίας» .

Όπως είναι αναμενόμενο, δεν έλειψαν και οι αντιδράσεις μ’ αυτή την κίνηση της Coca Cola, με πολλά άτομα να καλούν σε μποϊκοτάζ.

Μέλη του Young Swiss People’s Party, ένα από τα κόμματα που είναι αντίθετα στην προστασία των ΛΟΑ+ ατόμων από τον νόμο κατά των διακρίσεων, έβγαλε ένα δελτίο τύπου, το οποίο εξηγούσε τη θέση τους και έγραφε ότι «Δεν μου αρέσει η Coca Cola πλέον» .

«Η Coca cola κάνει χρήση του δημοκρατικού λόγου της Ελβετίας προκειμένου να προβάλει τον εαυτό της σε ένα θέμα που δεν την αφορά» , δήλωσε ο Ντέιβιντ Τράτσελ στο Blick.

«Η Coca Cola δραστηριοποιείται σε χώρες, που η ομοφυλοφιλία είναι παράνομη, ή τα άτομα τιμωρούνται με θανατική ποινή» .