Η Always, η γνωστή εταιρία παραγωγής προϊόντων περιόδου, πιέστηκε να αφαιρέσει από τις συσκευασίες των προϊόντων της (το εσωτερικό περιτύλιγμα που καλύπτει τη σερβιέτα) το “γυναικείο” σύμβολο μετά από συντονισμένες πιέσεις που δέχτηκε από τρανς ακτιβίστριες/ές.

Σύμφωνα με τη Daily Mail η Procter & Gamble υπέκυψε στο συντονισμένο μποϊκοτάζ, το οποίο ξεκίνησε όταν τρανς ακτιβίστες/τές παρατήρησαν το “γυναικείο” σύμβολο στα προϊόντα περιόδου της εταιρίας.

Ένα τρανς άτομο στο twitter με το ψευδώνυμο Melly Boom, τουίταρε τον Ιούλιο στην εταιρία, ρωτώντας την ,γιατί θεωρεί αναγκαίο να υπάρχει αυτό το σύμβολο στα προϊόντα της. Σύμφωνα με την Daily Mail το tweet έγραφε: «Υπάρχουν non-binary και τρανς άτομα να ξέρετε, που χρειάζεται να κάνουν χρήση των προϊόντων σας!» 

Ένας γνωστός τρανς ακτιβιστής, ο Ben Saunders κατάφερε να τραβήξει την προσοχή της Always στέλνοντας και αυτός tweet στην εταιρία. Η ομάδα της Always του απάντησε: «Θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι από τον Δεκέμβριο θα αλλάξουμε το σχέδιο στις συσκευασίες και δε θα περιέχουν το γυναικείο σύμβολο» .

Το τμήμα δημοσίων σχέσεων της εταιρίας διευκρίνισε πως αν και οι αλλαγές στα προϊόντα θα γίνουν τον Δεκέμβριο του 2019, τα προϊόντα με τη νέα συσκευασία θα είναι διαθέσιμα στα καταστήματα από τον Ιανουάριο του 2020.