Αυτό που της λείπει σε επιτυχία η πρωτοβουλία “One Million Moms” συνεχίζει να το αναπληρώνει με την επιμονή προτρέποντας τους υποστηρικτές της να μποϋκοτάρουν το Urban Outfitters επειδή στον κατάλογο με τα προϊόντα του έχει ένα λεσβιακό φιλί.
Το γκρούπ που στοχεύει σε μέλη ενα εκατομμύριο μαμάδες βγάζει μηνύματα όπου μπορεί για την παρακάτω φωτογραφία όπως:
“Αυτή η διαφήμιση απευθύνεται σε έφηβους. Πείτε τους ότι δε θα ψωνίζετε στα μαγαζιά τους αν συνεχιστεί αυτή η διαφήμιση που είναι ακατάλληλη για εφήβους… ”
κτλ κτλ
πηγή: pinknews.co.uk