Ο λόγος για την Vodafone της Γερμανίας, όπου στο πρόσφατο διαφημιστικό της επιλέγει να επικοινωνήσει το μήνυμα της αποδοχής των ατόμων, που δεν περιορίζονται στο δίπολο των φύλων, μέσα από τη νέα της καμπάνια για την δυνατότητα του Giga Sharing.

Η διαφήμιση αφηγείται την ιστορία ενός non-binary νεαρού ατόμου, που δημιουργεί και δημοσιεύει make-up tutorials στο διαδίκτυο. Το πρόβλημα ξεκινά,όταν η οικογένειά του βρίσκει τα video.

Δυστυχώς, ο πατέρας του παρεμβαίνει περιορίζοντας τα data, που χρησιμοποιεί από το κινητό του, απαγορεύοντάς του την πρόσβαση στο μοναδικό πράγμα, που το κάνει πραγματικά ευτυχισμένο.

Μετά από μία έντονη διαμάχη μεταξύ τους, το νεαρό άτομο φεύγει από το σπίτι αφήνοντας τους γονείς του να αποφασίσουν, αν θα το αποδεχτούν γι’ αυτό που είναι, ή όχι.

Ευτυχώς, οι γονείς το αποδέχονται και εκδηλώνουν την υποστήριξή τους με το να αυξήσουν τo Giga Sharing στο κινητό του και πηγαίνοντας βέβαια να παρακολουθήσουν την επίδειξη μόδας στην οποία συμμετέχει.

https://youtu.be/d9lhhAEo9ik?t=62