Γλυκιά μου Νάρα…

07/07/2016

Για έναν μυστήριο λόγο, στις σειρές μυθοπλασίας, η καψούρα και το πάθος γίνονται αντιληπτά μόνο σαν στιχάκι από σουξέ σκυλάδικου, με αποτέλεσμα ο / η ερωτευμένος / η, να μην πείθει για ερωτευμένος / η, αν δεν καταναλώσει ένα μπουκάλι στην καθισιά του. Προσοχή, μόνο ουίσκι, όχι βότκα, εφ’ όσον η βότκα ως πιο ραφινάτη χαρακτηρίζει παρεκκλίνουσες σεξουαλικά συμπεριφορές, δηλαδή λεσβίες, αδερφές, άντε και λεπρούς άμα είχαν εκείνα τα χρόνια στη Σπιναλόγκα βότκα που ευτυχώς δεν είχαν. Άλλο μεγάλο κεφάλαιο αυτό, ο έρωτας στη Σπιναλόγκα. Θέλει πολύ κουπί, έκζεμα, ατμοσφαιρικό ουρανό και παθιασμένο πισωκολλητό.

Για τις σαπουνόπερες, ο έρωτας συνδέεται με το ανακάτεμα των φύλων του γενεαλογικού δέντρου. Κοινώς δεν έχει νόημα να υπάρξει αν αυτός που θα ερωτευτείς δεν έχει τη δυνατότητα σε 100 επεισόδια να προκύψει ως ο χαμένος ξάδερφος του θείου του γιου της πεθεράς του αδελφού σου που ήταν αδελφή. Στην τούρκικη εκδοχή η παραπάνω ακολουθία, εξομαλύνεται λόγω αυστηρότερων ηθών και ενισχύεται με πολλαπλά τραπεζώματα, μπακλαβάδες, και επιφωνήματα «άι άι βάι βάι πως το νιώθω να πονάει» ή «ταμάμ ταμάμ θα μου τον κάνεις μαμ» παρουσία του αλύγιστου πατριάρχη της οικογένειας που δεν νοιώθει συμπόνια για τη φτωχιά τσελιγκοπούλα.

Διαφορετικά κυλάνε τα πράγματα στις ενημερωτικές, ειδησεογραφικές και κουτσομπολίστικες εκπομπές. Αν υπάρχει πρόχειρη τσόντα της Τζούλια στα περίπτερα, ο έρωτας μετατρέπεται σε τριγωνομετρία όσον αφορά τον υπολογισμό της ανατομικής χωρητικότητας σωματικών οπών σε συνάρτηση με το αντιρατσιστικό σθένος υπεράσπισης των μαύρων αδελφών μας. Στους έρωτες διάσημων, το πάθος της σχέσης τους, αναλύεται κατά βάση ενδυματολογικά, με άγνωστο Χ την φωτογένεια των αποδεικτικών παπαρατσοστοιχείων, ή ιατρικά μέσω DNA ενώ σε πάθη που καταλήγουν σε ξυλοδαρμό ή σε φόνο, απαιτείται ηχητική κορώνα στο background (συνήθως από το soundtrack της ταινίας «Aρμαγεδών») και πλούσιο όσον αφορά την διατύπωση της λέξης «φρίκη» «διαστροφή» και «ανωμαλία» λεξιλόγιο.

Για τους εντελώς φτωχούς και εκπαιδευμένους στην ταπείνωση, ο τηλεοπτικός έρωτας έχει χρηματική ανταμοιβή μετά από μισή ώρα ανώδυνο σχετικά ξεφτίλισμα από την Ανίτα Πάνια και συμβουλευτική εντριβή οξυζεναρισμένης καμφοράς από κοινωνιολογικά και ψυχιατρικά πιράνχα της κατηγορίας Τένια Μακρή και ιατρού Σούρα, ενώ για τους εξ’ ίσου ταπεινούς, πλην όμως εξ’ορισμού πιο υποσχόμενους και θελκτικούς, παίχτες ριάλιτι, αρκεί η προτροπή μιας ιέρειας του κομψού ανθρωποκεντρισμού όπως η Ρούλα Κορομηλά, προς το κοινό του στούντιο την εποχή του Big Brother, προτρέποντας να φωνάξει επαναληπτικά για την παίχτρια Νάρα, «Γλυκιά Μου Νάρα».

Ξεπερνώντας με ταχύτητα λαγού τη μαγειρική του πατσά γκουρμέ για wanna be ζευγάρια, και την εκπαίδευση της νύφης του αγρότη στο ξεσβούνισμα του στάβλου και το πεντικιούρ της μάνας του στο τζακούζι της στάνης, συμπερασματικά, ο πλέον ενδεδειγμένος τίτλος, για την εκπομπή που θα αποτυπώσει απόλυτα και δίχως την παραμικρή αμφισβήτηση τον έρωτα στην τηλεόραση είναι «Πάρ’ τα Μωρή Άρρωστη και Υγειά να μη σου έρθει».

Tassos Theodoropoulos

***ακολουθήστε τον ΤΑΖ στο www.facebook.com/tazthebuzz ή στο www.twitter.com/klarinabourana . Kάντε LIKE στην επίσημη σελίδα του facebook www.facebook.com/SigaikaProductions για να μαθαίνετε όσα χρειάζεστε, προκειμένου να καίτε τον εγκέφαλο (των άλλων) ή επικοινωνήστε με το [email protected] για μέιλ και υποθέσεις προσωπικής εκδίκησης




Δες και αυτό!