Η ελληνική εταιρεία που αγαπούν οι gay όλου του κόσμου

21/06/2014
antivirus magazine διαφήμιση

modus vivendi 1

Συνεχίζει να παράγει στην Ελλάδα, εξάγει το 100% των προϊόντων της και παρόλο που οι δημιουργοί της είναι χαμηλών τόνων καταφέρνει να “προκαλεί”.

Αν όλα έχουν πάει όπως τα είχε προαναγγείλει ο Μητροπολίτης Θεσσαλονίκης Άνθιμος, αυτή την ώρα, Σάββατο πρωί, λογικά οι πιστοί που τον ακολούθησαν στην αγρύπνια που είχε προαναγγείλει ως ένδειξη διαμαρτυρίας για το Thessaloniki Pride θα πηγαίνουν στα κρεβάτια τους και οι gay με την σειρά τους θα ξυπνούν και θα ετοιμάζονται για την παρέλαση στην παραλία της πόλης.

Και ενώ οι τόνοι κάθε χρόνο που πραγματοποιείται το Gay Pride της συμπρωτεύουσας ανεβαίνουν, μία εταιρεία με έδρα την Θεσσαλονίκη δουλεύει ακούραστα και αθόρυβα εδώ και δεκαετίες για να κερδίσει μία θέση στα συρτάρια και τις ντουλάπες (και) των “ιδιαίτερων” ανδρών αυτού του πλανήτη.

Ο λόγος για την Modus Vivendi (σ.σ. τρόπος ζωής στα λατινικά) η οποία ιδρύθηκε το 1989 από τον σχεδιαστή Χρήστο Μπιμπίτσο και που σήμερα εξάγει το σύνολο της παραγωγής της, που ράβεται στην Θεσσαλονίκη, και στις πέντε ηπείρους. Μία εταιρεία, που σε αντίθεση με τις περισσότερες εγχώριες εταιρείες ενδυμάτων, δεν έκρυψε ποτέ την ελληνική της καταγωγή αλλά αντίθετα την έκανε σημαία τόσο για να προωθήσει τα προϊόντα της όσο και για προβάλει την χώρα μέσα από τις προσεγμένες φωτογραφικές παραγωγές της. Το WE του news247 πήρε απαντήσεις σε όλα τα ερωτήματα που είχε από τον Χρήστο Δημητριάδη ο οποίος τα τελευταία είκοσι χρόνια είναι επικεφαλής του τμήματος πωλήσεων.

Η εταιρεία

MODUS_VIVENDI 2

Η Modus Vivendi είναι μία εταιρεία αποκλειστικά προσανατολισμένη προς τον άνδρα. Στο παρελθόν είχαν γίνει κάποιες προσπάθειες και στην γυναικεία ένδυση αλλά επιεικώς θα τις χαρακτήριζα ατυχείς. Έτσι συνεχίσαμε μόνο με ανδρικά εσώρουχα, ενώ σε ορισμένες συλλογές υπάρχουν και κάποια αξεσουάρ και αθλητικά είδη.

Από τα 25 χρόνια της πορείας μας, τα τελευταία πέντε είμαστε αποκλειστικά στο εξωτερικό. Πραγματοποιούμε εξαγωγές σε περισσότερες από 25 χώρες και είμαστε πολύ ικανοποιημένοι από αυτή μας την στροφή μας προς το εξωτερικό. Υπάρχει πολύ μεγαλύτερη ανταπόκριση και πολύ πιο αξιοκρατική η αξιολόγηση της δουλειάς μας. Κύριες αγορές που δουλεύουμε είναι η Ευρώπη, με την Γαλλία να καταλαμβάνει το 30-40% των πωλήσεων μας, και η Αμερική.

Σε επίπεδο χονδρικής μπορεί κανείς να μας βρει μέσω συνεργατών μας σε 50 σημεία πώλησης με πιο “ακραία” το Τόκιο, την Αυστραλία, Καναδά, Κίνα και Νότιο Αφρική. Παράλληλα μέσω του e-shop παραδίδουμε τα προϊόντα μας σε όλο τον πλανήτη. Για παράδειγμα σήμερα έφυγε μία παραγγελία για Βιετνάμ.

Η παραγωγή

Σε όλες τις χώρες πηγαίνουμε ως επώνυμο προϊόν και ως Made in Greece. Επιμένουμε να παράγουμε εδώ αν και το κόστος μερικά χιλιόμετρα πιο βόρεια είτε στα Σκόπια είτε στην Βουλγαρία θα μπορούσε να είναι στο μισό είτε λόγω του εργατικού είτε λόγω των πρώτων υλών. Είναι μία επιλογή που έχει να κάνει με το δικό μας τρόπο ζωής (Modus Vivendi).

Πρώτον δεν θέλαμε να θυσιάσουμε την δική μας ποιότητα ζωής στον βωμό του μεγαλύτερου κέρδους και δεύτερον, που μπορεί να ακουστεί και λίγο παραπάνω ουτοπικό από ότι είναι, ότι μέσα από αυτή την παραγωγική διαδικασία ζούνε τουλάχιστον 15 οικογένειες στην πόλη και όταν μάλιστα αυξάνεται η παραγωγή πέρα από την δική μας μονάδα, δίνουμε δουλειά και σε άλλα συνεργεία στην Θεσσαλονίκη.

modus+vivendi 3

Οι πελάτες

Στην Ελλάδα μπορεί να μην υπάρχουν εξειδικευμένα καταστήματα ανδρικών εσωρούχων αλλά στο εξωτερικό είναι ιδιαίτερα διαδεδομένα. Για παράδειγμα στο Παρίσι είμαστε στο μεγαλύτερο από αυτά που είναι ένας χώρος 700 τ.μ.. Σε αυτά τα καταστήματα ένα σημαντικό τμήμα των αγοραστών είναι και gay. Όμως δεν είναι οι μόνοι. Ένα μεγάλο μέρος αφορά τους metrosexual, τους άνδρες που παρακολουθούν τις εξελίξεις στην μόδα και ακολουθούν τις τάσεις.

Παλαιότερα οι μεγάλες εταιρείες ενδυμάτων δημιουργούσαν δύο καμπάνιες. Μία η οποία θα “έτρεχε” στον gay Τύπο και μία για τα υπόλοιπα έντυπα. Αυτό στις ημέρες μας τείνει να εξαφανισθεί καθώς πλέον δεν υπάρχουν οι διαχωριστικές γραμμές. Οι εποχές έχουν αλλάξει και πλέον η εμφάνιση δεν προδίδει την τελική επιλογή του καθενός στο κρεβάτι του.

Σαφώς και εταιρείες σαν την δική μας είναι στραμμένες και προς το gay κοινό καθώς η κατηγορία αυτή είναι που προσέχει ιδιαίτερα την εμφάνιση της και είναι διατεθειμένη – και έχει και την οικονομική δυνατότητα που στερείτε π.χ. ένας οικογενειάρχης – να δαπανήσει περισσότερα χρήματα για ένα εσώρουχο.

Αυτό που ίσως έχει ενδιαφέρον είναι ότι υπάρχει ένα 5% των πελατών μας που είναι γυναίκες. Αυτό που είχαμε παρατηρήσει στο κατάστημα μας στο Κολωνάκι αλλά και σήμερα μέσα απο το e-shop μας είναι ότι οι γυναίκες αγοράζουν εσώρουχα για τους συντρόφους τους με τα δικά τους κριτήρια και αυτές είναι κυρίως οι “υπεύθυνες” που πλέον έχουν εισέλθει τα έντονα χρώματα όπως μοβ και φούξια στα ανδρικά εσώρουχα.

Iraklis-Kozas-for-Modus-Vivendi-underwear-line-Fisherman-01

Η “χαμένη” τιμή των εσωρούχων

Οι τιμές των ανδρικών εσωρούχων στην Ελλάδα είναι υψηλές. Τόσο για τα εγχώρια που δεν δικαιολογείται, καθώς ένα μεγάλο μέρος τους παράγεται στην Βουλγαρία και το κόστος παραγωγής είναι πολύ χαμηλό, όσο και τα εισαγόμενα.

Τα περισσότερα από τα σήματα που στην Ελλάδα θεωρούνται “ονόματα” στην Αμερική μπορεί να είναι ευρείας κατανάλωσης και να μην χαίρουν λόγω και της ποιότητας τους της εκτίμησης που έχουν στην ελληνική αγορά.

Σε ότι αφορά τα δικά μας προϊόντα, δυστυχώς ή ευτυχώς, με βάση την απαίτηση των συνεργατών μας στο εξωτερικό οι τιμές μας έχουν εμφανίσει μία άνοδο καθώς έχει εκτιμηθεί τόσο η ποιότητα πρώτων υλών και ραφής όσο και το σχέδιο μας.

moduw vivendi 4

Gay Pride

H Modus Vivendi δεν θα συμμετάσχει ως χορηγός στις εκδηλώσει του Pride Θεσσαλονίκης όχι γιατί δεν την ενδιαφέρει το ελληνικό κοινό, πόσο περισσότερο το κοινό της πόλης που είμαστε κομμάτι της, αλλά γιατί πιστεύουμε ότι θα πρέπει να έχει ουσιαστικό αποτέλεσμα αυτό που προσφέρεις. Για παράδειγμα πέρυσι μας ζήτησαν ένα αξιόλογο ποσό με στόχο να μπει ένα πανό μας σε ένα άρμα.

Με το 1/5 των χρημάτων αυτών ήμασταν χορηγοί στο Pride του Λονδίνου σε μία πολύ έξυπνη καμπάνια όπου και σε μεγαλύτερο κοινό μπορέσαμε να δείξουμε την δουλειά μας και με καλύτερο – και σαφώς πιο οικονομικό – τρόπο. Είμαστε μία εταιρεία η οποία μπορεί να έχει δυναμική παρουσία στο εξωτερικό έχει όμως περιορισμένους πόρους για την προβολή της.

Προτιμάμε να τους διαθέτουμε στις φωτογραφικές μας παραγωγές οι οποίες στηρίζουν επαγγελματίες από την πόλη μας (σκηνοθέτες, φωτογράφους, στυλίστες κ.α.) και παράλληλα στο μέτρο του δυνατού προβάλουν την Ελλάδα σε όλο τον πλανήτη.

Ελληνική πραγματικότητα

Είναι περίεργο που στην Ελλάδα δεν ασχολούνται μαζί μας. Στα 25 χρόνια λειτουργίας μας είστε μόλις το δεύτερο Μέσο που μας “ενοχλεί”. Η αλήθεια είναι ότι για να ασχοληθούν μαζί σου στην Ελλάδα πρέπει να μπεις στα γρανάζια ενός συστήματος που εμείς δεν έχουμε καθόλου την διάθεση να ασχοληθούμε.

Μας ενδιαφέρει μόνο η δουλειά μας. Βγάζουμε δύο συλλογές κάθε χρόνο και ο Χρήστος Μπιμπίτσος είναι αυτός που θα κάνει το σχέδιο, το πατρόν θα ράψει και θα τεστάρει το πρώτο δείγμα ενώ εγώ θα πρέπει να έχω τον έλεγχο της προώθησης των προϊόντων μας.

Αντίθετα στο εξωτερικό η δουλειά μας αναγνωρίζεται και αρκετά έντυπα έχουν φιλοξενήσει δημιουργίες μας και συνεντεύξεις. Για παράδειγμα τον περασμένο Σεπτέμβριο μία από τις μεγαλύτερες εφημερίδες της Ζυρίχης, η 20minuten, έκανε ημισέλιδη αναφορά στην εταιρεία μας ενώ φέτος τον Μάρτιο το Βερολινέζικο περιοδικό Du+Ich είχε για εμάς ένα πολυσέλιδο άρθρο που μας συγκίνησε ιδιαίτερα καθώς ανέφερε ότι η Ελλάδα πέρα από Ακρόπολη, Κάλλας και φέτα εξάγει και εσώρουχα.

german modus vivendi

του Κωστής Χριστοδούλου, πηγή: news247.gr

Νίκος Σοφιανός

Πάντα προσπαθώ για το καλύτερο.




ANTIVIRUS POLLS

Πόσο σημαντικά θεωρείτε ότι είναι για τα κόμματα στην Ελλάδα τα ΛΟΑΤΚΙ+ δικαιώματα;

View Results

Loading ... Loading ...

Δες και αυτό!