Τι δεν πρέπει να χάσετε στο Φεστιβάλ Αθηνών και Επιδαύρου 2014

antivirus magazine διαφήμιση

listes_1




Σαν να φωνάζει φέτος το Φεστιβάλ Αθηνών και Επιδαύρου: Τόπο στα Νιάτα!

 

… ή όπως το θέτει πιο κομψά ο Καλλιτεχνικός Διευθυντής του Φεστιβάλ, Γιώργος Λούκος, «Βήμα στις Νέες Καλλιτεχνικές Δυνάμεις». Ανάμεσα στις εικοσι επτά ελληνικές παραγωγές, αναγνωρίζουμε δεκαεπτά πρωτοεμφανιζόμενους στο Φεστιβάλ σκηνοθέτες. Ειδικά η πρόσκληση σε δυο τόσο νέους σκηνοθέτε όπως Καραντζάς και Λυγίζος, με σύντομη (αλλά εξαιρετική σημαντική) πορεία, να αναμετρηθούν με το αρχαίο δράμα στο Φεστιβάλ Επιδαύρου, λέει τα πάντα -πόσο μάλλον φέτος, στον εορτασμό για τα 60 χρόνια από την ανεπίσημη έναρξη του θεσμού!

 

Οι αρχές που έθεσε το Φεστιβάλ πριν εννέα χρόνια δεν είναι απλά λόγια (πόσο σπάνιο), αλλά υπόσχεση που ανανεώνεται με κάθε νέα ανακοίνωση προγράμματος: τέχνη ποιότητας για όλους, χωρίς δημαγωγικές ευκολίες, ανάδειξη της σύγχρονης ελληνικής δημιουργίας, εμπιστοσύνη στις προτάσεις των νέων, ανοιχτός διάλογος με την τέχνη των άλλων χωρών.

 

Στα πλαίσια αυτού του διαλόγου, βλέπουμε την γρήγορη επιστροφή του Emmanuel Demarcy-Mota μετά τον περσινό Ρινόκερο, όπως και του Γίρζι Κύλιαν, ενώ το Φεστιβάλ καλωσορίζει για πρώτη φορά και τη ρηξικέλευθη Angélica Liddell. Μαζί τους, διεθνης εμβέλειας ηθοποιοί που δεν χρειάζονται συστάσεις: η Isabella Rossellini, η Fiona Shaw και η Isabelle Huppert, σε ξένες παραστάσεις, χαρακτηριστικές των σημερινών τάσεων.

 

Από τις εγχώριες παραγωγές ξεχωρίζουμε τις δουλειές από μια πληθώρα νέων δημιουργών (Ευαγγελάτου, Βουλγαράκη, Μαυρογεωργίου, Μόσχος, Θ. Παπακωνσταντίνου) μαζί με την απαραίτητη ανατρεπτική παρουσία της Κιτσοπούλου και τη μεγάλη επιστροφή του Κωνσταντίνου Ρήγου. Και στη μουσική, η Νατάσσα Μποφίλιου, η Ελεονώρα Ζουγανέλη (στη σκιά της Μελίνας) και η Monika να μονοπωλούν το ενδιαφέρον στο Ηρώδειο και τη Μικρή Επίδαυρο (#PoiaNana).

 

Δεν λείπουν φυσικά και οι παλιοί γνώριμοι, σε απρόσμενους ρόλους. Ο Στέργιογλου σκηνοθετεί τις Ικέτιδες στο Πειραιώς 260 και η Λυδία Κονιόρδου τον Νίκο Κουρή ως Ιππόλυτο στην Επίδαυρο. Άκόμα στην Επίδαυρο, η επανένωση του εμπορικο-ποιοτικού διδύμου Κακλέας-Χαραλαμπόπουλος στους Βάτραχους και ένα all-star cast (Μαρμαρινός, Μαρκουλάκης, Χειλάκης) σε σκηνοθεσία Φιλίππογλου στον Φιλοκτήτη. Τέλος, από το θέατρο Πορεία ο Δημήτρης Τάρλοου σκηνοθετεί τη Μεγάλη Χίμαιρα του παππού του Καραγάτση, ενώ η Έφη Θεοδώρου παρουσιάζει τη καθιερωμένη πλέον τιτάνιας διάρκειας παραγωγή της χρονιάς, με το Ατλαζένιο Γοβάκι του Πωλ Κλωντέλ.

 

ΝΕΑ ΓΕΝΙΑ ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΚΗΝΟΘΕΤΩΝ

871001

 

Λένα Κιτσοπούλου – Ματωμένος Γάμος

23-24/7 Πειραιώς 260 (Η)

 

«Zωή είναι το γέλιο σε ένα κομποσκοίνι θανάτων»

Μια Κιτσοπούλου είναι α-πα-ραί-τη-τη σε κάθε Φεστιβάλ Αθηνών, για να ισοφαρίζει με τις αντισυμβατικές καθαιρετικές χριστοπαναγίες της την γενικότερη γκουλτουρίλα. Πρόπερσι έφερε στο σήμερα τον ρατσιστή Διάκο σαν σουβλατζή, πέρσι ξεφτίλισε με κλωτσιές την υψίφωνο Λ. Ζαφειροπούλου, και φέτος (μετά το υπερsold-out του Κοκκινοσκουφίτσα το Πρώτο Αίμα στη Στέγη) στρέφεται στον Ματωμένο Γάμο του Λόρκα για να σαρκάσει την υποκρισία και τα ταμπού απέναντι στην άνευ όρων εφηβική ερωτική επιθυμία. Μαζί της σταθεροί (Καραθάνος, Μαυρέα, Περλέγκας, Κότσιφας) και νέοι συνεργάτες (Χρήστος Σαπουντζής, Βίκυ Βολιώτη).

ιδομενεασ

Κατερίνα Ευαγγελάτου – Ιδομενέας

20-22/7 Πειραιώς 260 (Δ)

 

Ο βασιλιάς της Κρήτης Ιδομενέας, φοβούμενος τον θάνατο, ορκίζεται στους Θεούς να θυσιάσει το πρώτο ζωντανό πλάσμα που θα συναντήσει αν φτάσει στην πατρίδα. Μόνο που αυτός θα τύχει να είναι ο ίδιος του ο γιος.

 

Η Κατερίνα Ευαγγελάτου (COCK, Γυάλινος Κόσμος, Καλός Άνθρωπος του Σετσουάν) επιστρέφει στον Schimmelpfennig μετά τον Χρυσό Δράκο. Ένάς Χορός αρχαίου δράματος από εννέα άντρες και γυναίκες (Ακύλλας Καραζήσης κ.ά.) χωρίζεται διαρκώς σε διαφορετικές ανθρώπινες συνθέσεις για να αφηγηθεί, εξ ονόματος των ηρώων, τις διαφορετικές εκδοχές που θα μπορούσαν να έχουν συμβεί, πάντα κάτω από το βλέμμα ενός πλήθους εκατό ανθρώπων.
λιστεσ1

ΠΥΡ / Ιω Βουλγαράκη – Ληστές

9-12/7 Πειραιώς 260 (Ε)

 

Ο Καρλ, άδικα εξορισμένος από τις δολοπλοκίες του μικρού αδερφού του, γίνεται αρχηγός μιας ομάδας Ληστών Κατά της Κοινωνικής Διαφθοράς και επιστρέφει σπίτι για να το πλημμυρίσει (άθελα του) στο αίμα. Στο νεανικό αριστούργημα του, ο μεγάλος Γερμανός ρομαντικός Schiller προσπάθησε να σοκάρει το κοινό της εποχής με τα ακραία συναισθήματα και την αγριότητα της ιστορίας δύο αντίζηλων αδερφών.

 

Στην προηγούμενη και πρώτη της σκηνοθετική δουλειά, πάλι με την Ομάδα ΠΥΡ (Αργύρης Ξάφης, Δέσποινα Κούρτη), η Ιω Βουλγαράκη (από τη φημισμένη Ρωσική Ακαδημία Θεάτρου GITIS) πλημμύρισε όλο τον σκηνικό χώρο με κομμάτια ροζ αφρού για να μας μεταφέρει στον «Καιρό της Πανούκλας».

unnamed

 

Skrow Theater Group – Η ιστορία της αυτοθυσίας

30/6-9/7 Skrow Theater

 

Οι νεαροί σκηνοθέτες και ηθοποιοί της ομάδας Skrow Theater με πρώτο τον Βασίλη Μαυρογεωργίου (Κατσαρίδα, Μια Τεράστια Έκρηξη) αναζητούν τα κίνητρα και τις συνέπειες της ακραίας (και άρα αμφιλεγόμενης) πράξης της αυτοθυσίας στους κόσμους της μυθολογίας, της επικής ποίησης, της θρησκείας, της πολιτικής αλλά και της καθημερινότητας, σε ένα ιδιότυπο «θεατρικό ντοκιμαντέρ».

 

ΕΠΙΔΑΥΡΟΣ
eleni3

 

Δημήτρης Καραντζάς – Ελένη

5/7 Αρχαίο Θέατρο Επιδαύρου

 

Τόσα βάσανα για μια νεφέλη…

 

Σε μια ανατροπή του μύθου, ο Ευριπίδης αποκαλύπτει πως η Ωραία Ελένη στην Τροία δεν ήταν παρά ένα ψευδές φάσμα (ένα «πουκάμισο αδειανό» βρε παιδί), επινόηση των θεών, ενώ η πραγματική ζει φυγαδευμένη στην Αίγυπτο, όπου και την συναντά μετά τον πόλεμο ο Μενέλαος.

 

Ο εικοσιεξάχρονος Δημήτρης Καραντζάς (Κυκλισμός του Τετραγώνου, Έτσι Είναι Αν Έτσι Νομίζετε) επιστρέφει στην Ελένη, πάντα με τη μετάφραση του Δημήτρη Δημητριάδη, με έναν εμπλουτισμένο νεανικό θίασο, οι οποίοι μοιράζονται τους ρόλους της Ελένης και του Μενελάου στην ορχήστρα – πότε ως ήρωες κόμικ ή φάρσας, και πότε ως σκληρές τραγικές φιγούρες.
1

Έκτορας Λυγίζος – Προμηθέας Δεσμώτης

12/7 Αρχαίο Θέατρο Επιδαύρου

 

Ο εσταυρωμένος Προμηθέας υπομένει (βουβός) μαρτύριο πάνω στον βράχο, ποινή από τον Δία επειδή έκλεψε τη φωτιά των Θεών για να τη δώσει στους ανθρώπους. Αλλά ως πότε;

 

Μετά τις πολυσυζητημένες Βάκχες στο Θέατρο του Νέου Κόσμου, ο Έκτορας Λυγίζος (Το Αγόρι Τρώει το Φαγητό του Πουλιού) συνεχίζει να εξερευνά τους όρους αναπαράστασης του αρχαίου δράματος στη μεγαλύτερη κλιμακα και δυναμική της ορχήστρας του ανοιχτού θεάτρου της Επιδαύρου, με το προνόμιο ενός βροντερού θιάσου (Γουλιώτη, Μάσχα, Τοκάκης κ.α.)

 

Θέατρο Δωματίου, Άντζελα Μπρούσκου – Βάκχες του Ευριπίδη

8-9/8 Αρχαίο Θέατρο Επιδαύρου

 

Η ρηξικέλευθη Άντζελα Μπρούσκου επιστρέφει στην Επίδαυρο έξι χρόνια μετά τον «Αγαμέμνονα» και εξελίσσει τη θρησκευτική εμπειρία της βακχείας σε τελετουργία πάθους, θυσίας και ανανέωσης.

 

Δεν υπάρχει ηθοποιός που να σωματοποιεί ερμηνευτικά την έννοια της Βακχείας πιο ανατριχιαστικά από την αγαπημένη ηθοποιό του Τερζόπουλου, Αγλαΐα Παππά. Ποια πιο promising επιλογή Όλων των Εποχών για τον Θεό Διόνυσο, όπως Αυτός κατεβαίνει στη Θήβα για να τιμωρήσει την κακή πίστη της βασιλικής οικογενείας του Κάδμου, παρασύροντας έναν περιπλανώμενο θίασο γυναικών σ’ ένα αιματηρά γκροτέσκο ταξίδι έκστασης. Και ποιος καταλληλότερος για αντίποδας (και θύμα) της από τον σχεδόν εμμονικό ερμηνευτή Άρη Σερβετάλη;

 

ΜΕΤΑΚΛΗΣΕΙΣ

 

ionesco

 

Εμμανουέλ Ντεμαρσύ-Μοτά – Ionesco Suite

1-3/7 Πειραιώς 260 (Δ)

 

Ο Emmanuel Demarcy-Mota και η ομάδα του επιστρέφουν στο Φεστιβάλ, μετά τον περσινό Ρινόκερο, ξανά με Ionesco: μια παράσταση κεντημένη από τέσσερα αποδομημένα κείμενά του (η Φαλακρή Τραγουδίστρια, το Μάθημα, Jacques ou la soumission, Délire à deux). Οι ηθοποιοί, γύρω από ένα τραπέζι, συμμετέχουν σε μια καρναβαλιστική τελετή Μυστικού Δείπνου η οποία ξεσκεπάζει μέσα από κοινότοπες καταστάσεις το παράλογο των σχέσεων.

Ο άνθρωπος μπροστά στον θάνατο, η μοναξιά και η καταπίεση στοιχειώνουν το θέατρο του Ionesco, πάντα όμως μέσα από ένα κωμικό πρίσμα, αφού μόνο αυτό «είναι σε θέση να μας δώσει δύναμη για να αντέξουμε την τραγωδία της ύπαρξης».

 

ΜΕΓΑΛΕΣ ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΕΡΜΗΝΕΥΤΡΙΕΣ

RIME OF THE ANCIENT MARNIERRTIMG_0045 copy.jpg

 

Φιονα Σω – Η Μπαλάντα του Γέρου Ναυτικού

24-25/6 Πειραιώς 260 (Η)

 

Η Fiona Shaw στη φουρτούνα φαίνεται!

 

Η σπουδαία κλασσική ηθοποιός (ελπίζω να μην την ξέρετε μόνο από τα Harry Potter και True Blood, αλλά και πάλι, να η ευκαιρία σας) επιστρέφει στο Φεστιβάλ με την ολοκληρωμένη μορφή της Μπαλάντας του Γέρου Ναυτικού, μετά την παγκόσμια πρεμιέρα το 2012 στη Μικρή Επίδαυρο, πριν την επιτυχημένη συνέχεια σε Λονδίνο και Νέα Υόρκη.

 

Στο επικό ποίημα του Coleridge, ο Γέρος Ναυτικός σκοτώνει το τυχερό πουλί Άλμπατρος και φέρνει την κατάρα του στο πλοίο του, στα παγωμένα νερά της Ανταρκτικής. Η τύχη τους θα αποφασιστεί σε ένα παιχνίδι ζάρια ανάμεσα στον Θάνατο και την Ζωή-μέσα-στον-θάνατο και αυτός θα μείνει μόνος του ανάμεσα στα ζωντανά πτώματα του πληρώματος.

rossellini-021

Ιζαμπέλλα Ροσσελλινι – Green Porno

24-26/6 Πειραιώς 260 (Δ)

 

Biology Becomes Her ή… πως η Ζωολογία γίνεται το πιο φαντασμαγορικό (sex) show στον πλανήτη!

 

Δεν θα βρείτε πιο κουλό (και ενημερωτικό) θέαμα φέτος από την ιέρεια του David Lynch, Isabella Rossellini, ντυμένη ερμαφρόδιτο σαλιγκάρι, αρἀχνη ή δελφίνι, να μιλάει για τη θαυμαστή ποικιλία της σεξουαλικής συμπεριφοράς των εντόμων, των ψαριών και των ζώων του πάρκου.

 

Η επιτυχημένη και πολυβραβευμένη σειρά μικρών ταινιών “Green Porno” μεταφέρεται από το κανάλι youtube του Sundance στη σκηνή σε έναν σπαρταριστό μονόλογο-διάλεξη, σε σκηνοθεσία του Jean-Claude Carrière (συνεργάτη του Peter Brook). Το περιτύλιγμα είναι χαζοχαρούμενο και κεφάτο, το μήνυμα όμως ξεκάθαρο: πρόσεξε τι θα ξανααποκαλέσεις «φυσιολογική σεξουαλική συμπεριφορά»!

 

ΑΝΧΕΛΙΚΑ ΛΙΝΤΕΛΛ

ψαρια

Atra Bilis Teatro – 15-17/6 Πειραιώς 260 (Δ)

Θέμελης Γλυνάτσης – 13-14/6 Πειραιώς 260 (Ε)

 

Το όνομα της Angélica Liddell είναι συνώνυμo με τη θεατρική πρωτοπορία. Η πληθωρική Ισπανίδα συγγραφέας, σκηνοθέτις και ερμηνεύτρια κατακλύζεται από τη φρίκη των ημερών μας και μοιράζεται τον πόνο μέσα από τη βιαιότητα της ποιητικής γραφής της, με σημεία αναφοράς όπως οι Αρτώ, Ζενέ και Παζολίνι.

 

Στο «Όλος ο ουρανός πάνω στη γη (Το σύνδρομο της Γουέντυ)» από τοAtra Bilis Teatro, σκηνοθετεί και πρωταγωνιστεί η ίδια. Ο Πήτερ Παν, το αγόρι που αρνείται να μεγαλώσει, και η «Χώρα του Ποτέ» δίνουν τη θέση τους στο νησί Utoya της Νορβηγίας με τα 69 δολοφονημένα νέα παιδιά, γεμάτι κροκόδειλους, Ινδιάνους και μουσικούς.

 

ψαρια2

 

Στο «Και τα ψάρια βγήκαν να πολεμήσουν ενάντια στους ανθρώπους»

σε σκηνοθεσία Θέμελη Γλυνάτση, η Liddell θίγει καυστικά το ευαίσθητο θέμα του πνιγμού των αφρικανών μεταναστών που διασχίζουν τη Μεσόγειο. Σε ένα σουρεαλιστικό high fashion περιβάλλον, τα ψάρια που έχουν καταβροχθίσει τα διασπαρμένα πτώματα των μεταναστών επαναστατούν υπόκωφα απέναντι στα δραματικά πρόσωπα: τη φλύαρη ρατσίστρια Πουτάνα και τον αμίλητο Κύριο Πουτάνα.

 
ΧΟΡΟΣ

1

Γίρζι Κύλιαν – East Shadow

28-29/6 Πειραιώς 260 (Δ)

 

Ο Τσέχος δημιουργός με τη μεταφυσική πνοή, Γίρζι Κύλιαν, επιστρέφει στο Φεστιβάλ με μια τραγικωμωδία εμπνευσμένη από το θέατρο του παραλόγου του Μπέκετ.

 

Το “East Shadow” έκανε πρεμιέρα στο Aichi Triennale στην Ιαπωνία, στη σκιά της ανυπολόγιστης καταστροφής στη Fukushima. Ζωντανεύει τον τρόμο του σεισμού, τα τεράστια κύματα του τσουνάμι και την πυρηνική καταστροφή που ακολούθησε, όπως συνθλίβουν το άτυχο διαμέρισμα-ουτοπία ενός ζευγαριού από ώριμους ηλικιακά χορευτές, αφήνοντας πίσω μόνο δυο καπέλα… και ένα κενό.

 

Τι αξία έχουν τα μικρά καθημερινά κατορθώματα, τα όνειρα ή η τέχνη απέναντι στον πάντα εκεί κίνδυνο της καταστροφής του πολιτισμού;

Ντάντα Μαζίλο – Λίμνη των Κύκνων

7-9/6 Πειραιώς 260 (Η)

 

Η Λίμνη των Κύκνων πιάνει φωτιά και ανατρέπει όλα τα στερεότυπα για το πιο διάσημο ρομαντικό μπαλέτο, το σεξ, το φύλο αλλά και τις ομοφοβικές προκαταλήψεις του κοινού. Πως αλλιώς θα γινόταν, όταν οι δώδεκαΚύκνοι πίσω από την αυλαία αποκαλύπτονται να είναι έγχρωμοι άντρες και γυναίκες, με πόδια γυμνά, ντυμένοι όλοι ανεξαιρέτως μόνο με tutus;

 

Μετά τις πολυβραβευμένες νέες προσεγγίσεις της στα κλασσικά μπαλέτα Ρωμαίος και Ιουλιέτα και Carmen, η Noτιοαφρικανή χορογράφος Dada Masilo τολμά μια ιδιότυπη διασκευή που αποδομεί σύμβολα και ταμπού, μπερδεύοντας τη μουσική του Tchaikovsky με ήχους σύγχρονων συνθετών και το κλασσικό μπαλέτο με τους αφρικανικούς χορούς.

Arcadia1phot1o

Κωνσταντίνος Ρήγος – Χοροθέατρο ΟΚΤΑΝΑ – Αρκαδία

16-17/6 Πειραιώς 260 (Η)

 

Οκτώ χρόνια μετά την τελευταία του δουλειά στο Φεστιβάλ (Σχεδίασμα Β΄- Ελεύθεροι Πολιορκημένοι), ο Κωνσταντίνος Ρήγος επιστρέφει με μια παράσταση για τη (μάταιη) αναζήτηση της ευτυχίας και μια απόπειρα επανεκκίνησης του Χοροθεάτρου Οκτάνα στη νέα εποχή.

 

Η εξιδανικευμένη και ουτοπική Αρκαδία, ως αφετηρία αλλά και ως τελικός προορισμός, γίνεται παρανάλωμα των πρόσφατων πυρκαγιών και της παράλογης καταστροφής του φυσικού περιβάλλοντος. Ο κόσμος της αιώνιας αθωότητας και ελευθερίας έχει οριστικά πια χαθεί, και η Αρκαδία είναι το ρέκβιεμ του. Μέσα στις στάχτες του ονείρου της, οι δώδεκα νέοι χορευτές σκαλίζουν τα αποκαΐδια της θνητότητας μέσα από οικείες εικόνες ποιητών και Ευρωπαίων ζωγράφων.

ΜΟΥΣΙΚΗ

 

Bofiliou2 © ΓΙΩΡΓΟΣ ΓΕΡΑΝΙΟΣ

 

Η Νατάσσα Μποφίλιου στην Μικρή Επίδαυρο (4-5/7)

Η αγαπημένη μας μεγάλη ερμηνεύτρια της νέας γενιάς κατεβαίνει στη Μικρή Επίδαυρο για να έρθει αντιμέτωπη με το τέλος της νεότητας.

 

Αυτός είναι ο κοινός θεματικός άξονας στα επιλεγμένα κομμάτια από μεγάλους Ελλήνες ποιητές (Σολωμός, Καβάφης, Σεφέρης, Ασλάνογλου, Πολυδούρη, Λειβαδίτης, Σκαρίμπας κ.α.) τα οποία έχει μελοποιήσει ο σπουδαίος συνθέτης της νέας γενιάς, Άγγελος Τριανταφύλλου και παρουσιάζονται στην «Επικίνδυνη Ηλικία», με συνταξιδιώτες μια δεκαπενταμελή κλασική ορχήστρα και μικτό φωνητικό σύνολο.
monika_new2

Η Monika στο Ηρώδειο (16/7)

Κάθε ζωντανή εμφάνιση της Monika, είναι ιδιαίτερη, σπάνια και talk of the town, πόσο μάλλον όταν ανεβαίνει για πρώτη φορά στο Ηρώδειο!

 

Αναζητώντας νέους συνεργάτες για τη νέα δουλειά της που φλερτάρει με την παράδοση της μαύρης μουσικής (soul, funk, R&B), έφτασε μέχρι το Μπρούκλυν, όπου το μουσικό καζάνι βράζει, γεννώντας διαρκώς καινούργια πράγματα.

 

Τώρα επιστρέφει για να την παρουσιάσει στο Ηρώδειο, συνοδευόμενη από κάποιους από αυτούς: τους Dap Kings (συνεργάτες της σπουδαίας Sharon Jones, αλλά και των Amy Winehouse, Mark Ronson) και τους Menahan Street Band (the Black Keys, Lee Fields).

©Γιώργος Κατσανάκης

 

 

Η προπώληση αρχίζει τρεις εβδομάδες πριν από κάθε εκδήλωση

 

ΤΗΛΕΦΩΝΙΚΗ ΠΡΟΠΩΛΗΣΗ

 

ΜΕ ΠΙΣΤΩΤΙΚΗ ΚΑΡΤΑ & ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ

Τηλεφωνικό κέντρο 210 32 72 000 Δευτέρα-Κυριακή 09.00–21.00

 

ΠΡΟΠΩΛΗΣΗ ΕΙΣΙΤΗΡΙΩΝ ΜΕΣΩ INTEΡNET

Επισκεφθείτε την ιστοσελίδα του Φεστιβάλ www.greekfestival.grγια αγορά εισιτηρίων online.

 

ΠΑΡΑΛΑΒΗ ΕΙΣΙΤΗΡΙΩN

• Από τα κεντρικά εκδοτήρια και τα ταμεία των θεάτρων

• Με εκτύπωση από τον υπολογιστή σας σε αρχείο pdf

• Με courier

 

 

ΔΙΕΥΘΥΝΣΕΙΣ ΚΑΙ ΩΡΕΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΤΩΝ ΕΚΔΟΤΗΡΙΩΝ

ΚΕΝΤΡΙΚΑ

Πανεπιστημίου 39 (εντός στοάς Πεσμαζόγλου)

Ώρες λειτουργίας: Δευτ.–Παρ. 09.00–17.00 Σάβ. 09.00–15.00

 

ΑΛΛΑ ΣΗΜΕΙΑ ΠΩΛΗΣΗΣ

Εισιτήρια πωλούνται επίσης από τα

Βιβλιοπωλεία ΠΑΠΑΣΩΤΗΡΙΟΥ

καταστήματα PUBLIC

Βιβλιοπωλεία ΙΑΝΟΣ

Η Ελεονώρα Ζουγανέλη στη σκιά της Μελίνας και της Ακρόπολης (10/7)

20 χρόνια από τον θάνατο της Στέλλας, της Ίλυα, της Μπλανς, της Αλεξάνδρας ντε Λάγκο, της Τζένης των Πειρατών… της Μελίνας.

 

Η Ελεονώρα Ζουγανέλη, πλαισιωμένη από κορυφαίους μουσικούς της Καμεράτα, την μπάντα της και χορευτές, προσεγγίζει με τον δικό της τρόπο τα «τραγούδια της Μελίνας» και μας θυμίζει πόσα οφείλουμε στην προσωπικότητα που σφράγισε τον σύγχρονο ελληνικό πολιτισμό, σε μια μουσικοθεατρική παράσταση σε σκηνοθεσία Πέτρου Ζούλια, με επιλογές από Χατζιδάκι, Θεοδωράκη, Ξαρχάκο, Τσιτσάνη, Γκάτσο, Ε. Παπαγιαννοπούλου κ.α.

 

Μανώλης Βαμβούνης

Αν δεν σας μιλάω εδώ, θα είμαι κάπου και θα βλέπω θέατρο. Ή θα διαβάζω comics. Ή θα βλέπω drag queens στην τηλεόραση. Ή θα βλέπω κάτι με spandex ή περούκες στο σινεμά. Ή τελοσπάντων θα κάνω κάτι απροσδιόριστα geeky. Στο Antivirus είμαι τα τελευταία δύο χρόνια υπεύθυνος των σελίδων του Culture και συνιδρυτής των θεατρικών βραβείων Gay Theatre Awards. Αν δεν με δείτε κάπου έξω (δεν με χάνετε, promise) κυκλοφορώ στο προσωπικό μου blog project www.gkoultoura.gr και στο twitter ως @manolis.




Δες και αυτό!