Ρωσική εταιρία ζητάει συγγνώμη για «επιβλαβή» ΛΟΑΤ διαφήμιση

05/07/2021
από
ΛΟΑΤ διαφήμιση, Ρωσία, ομοφοβία
Ρωσική εταιρία ζητάει συγγνώμη για «επιβλαβή» ΛΟΑΤ διαφήμιση

Η Ρωσική εταιρία βιολογικών προϊόντων παντοπωλείου VkusVill έφτιαξε ένα διαφημιστικό υλικό με μια ΛΟΑΤ οικογένεια μόνο και μόνο για να το αποσύρει και να ζητήσει συγνώμη, σε λιγότερο από μια εβδομάδα μετά την ανάρτησή του.

Σύμφωνα με πληροφορίες, ο κόσμος μέσω των social media στράφηκαν στους λογαριασμούς της VkusVill με απειλές θανάτου. Μέχρι την Κυριακή, το URL του διαφημιστικού άρθρου περιείχε ένα αντίθετο μήνυμα, που υπεγράφη από τον ιδρυτή της VkusVill, Andrei Krivenko και τα ανώτερα στελέχη.

ΛΟΑΤ διαφήμιση, Ρωσία, ομοφοβία

«Θεωρούμε ότι αυτή η δημοσίευση ήταν λάθος μας, το οποίο ήταν αποτέλεσμα της μη επαγγελματικότητας μεμονωμένων εργαζομένων», έγραψε η VkusVill στο απολογητικό της μήνυμα.

Η VkusVill είπε ότι το αρχικό διαφημιστικό, που προκάλεσε ξέσπασμα απειλών «έβλαψε τα συναισθήματα μεγάλου αριθμού πελατών, υπαλλήλων, συνεργατών και προμηθευτών μας.»

Η απόφαση της αλυσίδας λιανικής να καταργήσει την αρχική διαφήμιση αντιμετωπίστηκε με οργή μεταξύ των χρηστών των social media, ενώ υπερασπίστηκαν την παραβίαση του ρωσικού νόμου ενάντια στην «ομοφυλοφιλική προπαγάνδα.»

«Τα μέλη της ΛΟΑΤ+ κοινότητας δέχονται καταπίεση από μια ομοφοβική κοινωνία όλη τους τη ζωή, και η VkusVill δεν μπορούσε να το αντέξει για λίγες μέρες», έγραψε ένα άτομο.

«Μπορώ, ως τακτικός πελάτης και ως ΛΟΑΤ άτομο, να αντιληφθώ την άδεια εισόδου μου στα καταστήματα ως λάθος των υπαλλήλων που με άφησαν; Δεν ξέρω», έγραψε ο russiaforgays λογαριασμός στο Instagram.

Ως μέρος μιας σειράς βίντεο, που προβάλλει οικογένειες που ψωνίζουν στην αλυσίδα, η VkusVill είχε παρουσιάσει μία «μητριαρχική» οικογένεια, με τη σύντροφό της και τις δύο κόρες της, που ασκούν ηθικό βιγκανισμό, όπου υποστήριζαν το δίκαιο εμπόριο και παρείχαν καταφύγιο σε ΛΟΑΤ άτομα, που αγωνίζονται να βρουν αποδοχή από τις δικές τους οικογένειες.

Εκείνη την εποχή, η αλυσίδα λιανικής είπε ότι θα ήταν “υποκριτικό” να παραλείψουμε την ιστορία της οικογένειας και να επισημάνουμε το σποτ με μια ετικέτα “18+” για να συμμορφωθούμε με το ρωσικό νόμο κατά της «προπαγάνδας των ομοφυλόφιλων προς ανήλικα άτομα.»

Στο μήνυμα απολογίας της, η VkusVill έγραψε: «Ο στόχος της εταιρείας μας είναι να επιτρέψει στις πελάτισσες και στους πελάτες μας να λαμβάνουν φρέσκα και νόστιμα προϊόντα κάθε μέρα και όχι να δημοσιεύουμε άρθρα που αντικατοπτρίζουν πολιτικές ή κοινωνικές απόψεις.»




Δες και αυτό!