Η νέα διαφήμιση των Starbucks ακολουθεί ένα τρανς άτομο, που φτάνει στο καφέ και χρησιμοποιεί το όνομά του, για πρώτη φορά, έχει κάνει όλον τον κόσμο του διαδικτύου να νιώσει από συγκίνηση!

Με το hashtag #whatsyourname, η καμπάνια έχει σκοπό τη συγκέντρωση τουλάχιστον 100,000 £ για την οργάνωση Mermaids, που φροντίζει τρανς παιδιά.

Στη διαφήμιση, ένα νεαρό τρανς αγόρι, που ονομάζεται James, περνά από πολλές καταστάσεις στις οποίες αναγκάζεται να χρησιμοποιείται το deadname του. Στο τέλος του βίντεο, μπαίνει στα Starbucks και επιτέλους λέει το όνομά του, γράφεται στο κυπελλάκι του και το φωνάζει ο barista.

Η πρωτοποριακή διαφήμιση κέρδισε το Βραβείο Διαφορετικότητας στον Διαγωνισμό Διαφήμιση του Channel 4. Το βραβείο περιλαμβάνει εμπορικό χρόνο εκπομπής ύψους 100000 £.

Επιπλέον, τα Starbucks δεσμεύτηκαν να συγκεντρώσουν τουλάχιστον 100000£ για τα τρανς παιδιά της οργάνωσης Mermaids, με την πώληση των cookies που δημιουργήθηκαν ειδικά γι’ αυτόν τον σκοπό, και έχουν το σχήμα ουράς γοργόνας.

Δείτε την: