Η νέα συμπεριληπτική ως προς τα ΛΟΑΤΚΙ+ άτομα διαφήμιση της Renault ανέβασε τον πήχη του ανταγωνισμού τόσο ψηλά που οι αντιδράσεις στα σόσιαλ μίντια μιλούν για «την καλύτερη διαφήμιση του έτους» .

Renault Clio
Δείτε τη νέα διαφήμιση της Renault ίσως την καλύτερη της χρονιάς

Η τελευταία διαφήμιση της γαλλικής αυτοκινητοβιομηχανίας, που γιορτάζει τα 30 χρόνια του δημοφιλούς hatchback Clio, έδωσε στο κοινό μία απίστευτη ιστορία αγάπης δύο λεπτών, μεταξύ δύο γυναικών, που ζουν έναν μεγάλο λεσβιακό έρωτα και φυσικά, όταν πατήσετε για να τη δείτε, ας έχετε κάπου κοντά σας χαρτομάντιλα… Και βέβαια έχει απ’ όλα: θάλασσα, δράμα, απογοήτευση, ευτυχία, δάκρυα και φυσικά φιλί!

Ξεκινά από τη δεκαετία του 1990, όπου ακολουθούμε μια νεαρή Βρετανίδα που πηγαίνει με ένα πρόγραμμα ανταλλαγής στη Γαλλία, όπου ξεκινά μια φιλία με ένα νεαρό κορίτσι από τη Γαλλία.

Η ταινία μικρού μήκους (γιατί περί αυτού πρόκειται τελικά) καταγράφει τη σχέση των δύο μέσα στα επόμενα 30 χρόνια, καθώς ερωτεύονται, υποφέρουν από την ομοφοβία και τις κοινωνικές προσδοκίες και τελικά ξαναείναι μαζί ως ενήλικες.

“Αυτό είναι φανταστικό, η @renault_uk δείχνει ότι οι άνθρωποι στην LGBT+ κοινότητα είναι απλά αυτό – άνθρωποι. Αγαπάμε και αγαπιόμαστε” , έγραψε ένα άτομο στο Twitter, ενώ ένα άτομο αστειεύτηκε: “Μάλλον το μόνο πράγμα που θα με έκανε να αγοράσω αυτοκίνητο.” 

Ο Adam Wood, διευθυντής μάρκετινγκ της Renault UK, δήλωσε:

«Θέλαμε να θέσουμε τον άνθρωπο στο επίκεντρο και να γιορτάσουμε, όχι μόνο τα τριάντα χρόνια προόδου του Renault Clio, αλλά και την πρόοδο που σημειώθηκε στον πολιτισμό, στην κοινωνία και στη ζωή μέσα σ’ αυτό το διάστημα» .

Δείτε τη: