Το RuPaul’s Drag Race έφερε στο προσκήνιο πολλές drag queens – 126 για την ακρίβεια. Όμως, τις τελευταίες οκτώ season οι διαφημίσεις που συνοδεύουν το σόου προσπαθούν να έχουν μία πιο κωμική διάσταση. Το ίδιο κι η διαφήμιση της Boy Butter Personal Lubricants.

Στην πρεμιέρα του RuPaul’s Drag Race της ενδέκατης σεζόν προβλήθηκε η διαφήμιση της Boy Butter, όπου ένας αρρενωπός άνδρας πήζει το βούτυρο. Φλερτάρει με την κάμερα φορώντας μόνο την ποδιά του και μετά χωρίς την ποδιά του.

“Όταν ψάχναμε για ένα νέο μοντέλο ο κινηματογραφιστής μας, Daniel Robinson, πρότεινε κάποιον που είχε φωτογραφίσει πρόσφατα” , αναφέρει ο Eyal Feldman, ιδρυτής και ιδιοκτήτης του Boy Butter:

“Τον Facundo Rodriguez συνιδιοκτήτης της ReBar Chelsea, ο οποίος είναι ένας μελαμψός, τριχωτός, σέξι και εκφραστικός άνδρας.”

“Αμέσως σκέφτηκα ότι ήταν η τέλεια επιλογή: gay, αργεντινής καταγωγής, total swagger, φοβερό σώμα και με κόσμο στα social media και IRL που βοηθά το brand” , συνεχίζει ο Feldman. “Όταν τραβήξαμε τη διαφήμιση, είχε μια φυσική παιχνιδιάρικη διάθεση που σίγουρα περνάει. Όσο πιο απλό και καθαρό κατάφερε να γίνει ό,τι πιο σέξι για διαφημιστικό σποτ.”