Επιχειρήσεις αποσύρουν τις διαφημίσεις τους από την Daily Mail λόγω ομοφοβίας

17/02/2018
από

Αρκετές ήταν οι επιχειρήσεις που αποφάσισαν να αποσύρουν τις διαφημίσεις τους από την Daily Mail, μετά την ομοφοβική στήλη που δημοσίευσε η εφημερίδα, αναφορικά με τον Tom Daley και τον Dustin Lance Black που περιμένουν παιδί.

Ο Richard Littlejohn έγραψε ένα κείμενο στο οποίο ζήτησε από τους αναγνώστες να μην πέσουν “θύμα αυτής της άρρωστης πρακτικής” και ισχυρίστηκε ότι η ανακοίνωση του μωρού του ζευγαριού αυτή την εβδομάδα ήταν ένα «κυνήγι δημοσιότητας». Ισχυρίστηκε, επίσης, ότι η gay γονεϊκή ιδιότητα είναι αφύσικη.

Το άρθρο της Daily Mail καταδικάστηκε από την GLAAD χθες (16 Φεβρουαρίου) και κάλεσε τις εταιρείες να τραβήξουν τις διαφημίσεις τους από το μέσο.

«Καλούμε αυτές τις εταιρείες να λάβουν θέση εναντίον των ξεπερασμένων επιχειρημάτων, της κακομεταχείρισης και της ομοφοβίας που εκφράζονται σε αυτήν τη στήλη και να αποσύρουν τις διαφημίσεις τους, υποστηρίζοντας τους LGBTQ ανθρώπους».

Εν τω μεταξύ, η ομάδα πίσω από την καμπάνια “Σταματήστε τη χρηματοδότηση του μίσους”, κάλεσε αρκετές εταιρείες που διαφημίζονται ηλεκτρονικά ή στην έντυπη έκδοση του Daily Mail να πάρουν θέση.

Το Southbank Centre του Λονδίνου ανακοίνωσε στο Twitter ότι είχε σταμάτησε τη συνεργασία του με την εφημερίδα.

Η Quorn Foods του Ηνωμένου Βασιλείου, της οποίας η διαφήμιση εμφανίστηκε ηλεκτρονικά δίπλα από τη στήλη, επιβεβαίωσε ότι η διαφήμισή τους είχε αφαιρεθεί κατόπιν αιτήματός τους και η εταιρεία αυτοκινήτων Honda δήλωσε ότι σκοπεύει να κάνει το ίδιο.




Δες και αυτό!