Η καμπάνια των  Starbucks φέτος μας προσκαλεί να δημιουργήσουμε και να χρωματίσουμε τα δικά μας σχέδια για τις κούπες μας.

Έχουν περάσει 20 χρόνια από τότε που τα Starbucks κυκλοφόρησαν την 1η τους εορταστική κούπα. Η εορταστική κούπα για το 2017 έχει χρωματιστές κορδέλες, παραστάσεις από χριστουγεννιάτικες διακοπές κι ένα ομόφυλο ζευγάρι που κρατά κόκκινα φλιτζάνια καφέ και απολαμβάνουν τη στιγμή.

Μου άρεσε η ιδέα των χεριών ως κεντρικό θέμα, ένα σύμβολο επαφής κι επικοινωνίας, αγάπης και χαράς» αναφέρει ο illustrator, Τζόρνταν Κέι. “Τυλίγουν δώρα, στολίζουν το δέντρο, γράφουν μία ευχετήρια κάρτα ή απολαμβάνουν μία κούπα κακάο.

Μια καλή πράξη μπορεί να είναι απλά, όταν κάποιος ανοίγει την πόρτα για σένα ή όταν οι άλλοι εμπλουτίζουν τη ζωή σου, όπως ο δάσκαλος του παιδιού σου, ή ένας οικογενειακός φίλος» λέει η executive creative director Λέαν Φρίμαρ των Starbucks για το θέμα αυτής της χρονιάς. “Οι χριστουγεννιάτικες διακοπές είναι μία ευκαιρία να γιορτάσουμε όλα τα καλά που δίνουμε ο ένας στον άλλον και στην κοινότητα.

Η καμπάνια λέγεται “Give Good” και ξεκίνησε με τον σχεδιασμό σκίτσων, μετά ακολούθησε το illustration των χαρακτήρων, όπου ένα ζευγάρι γυναικών κρατούν από μία ζεστή κούπα καφέ και πλησιάζουν η μία την άλλη για να ανταλλάξουν ένα φιλί. “Οι διακοπές σημαίνουν κάτι διαφορετικό για τον καθένα. Φέτος, οι κούπες μας είναι επίτηδες σχεδιασμένες έτσι ώστε να ενθαρρύνουν τους λάτρεις του καφέ να σχεδιάσουν το δικό τους illustration,” συμπληρώνει η Φρίμαρ, “Λατρεύουμε την ιδέα ο καθένας να φτιάξει την δική του μοναδική κούπα για φέτος» .

Δείτε το βίντεο της καμπάνιας:

ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΗ