«Με συγχωρείτε που θα το πω δηλαδή, αλλά άκουσα ότι υπάρχει μια προσπάθεια να ονομάσουν δρόμο του George Michael. Τι ήταν; Ένας κυπριακής καταγωγής τραγουδιστής, χασικλής, ομοφυλόφιλος… Ουδέποτε είπε πουθενά ότι ήταν καν Κύπριος, ακόμα και το ’74 που ήταν τραγωδία δεν εκούνησε το δακτυλάκι του…».

Αυτά είπε ο γνωστός ιστορικός-συγγραφέας Άντρος Παυλίδης στο πλαίσιο μιας εμφάνισής του στο κρατικό κανάλι, κουνώντας μάλιστα το δάκτυλό του.

Αντί όμως να κάνουμε αφελείς απορίες του τύπου «Πως μπορεί ένα 11χρονο άσημο (ακόμα) αγόρι να κουνήσει το δακτυλάκι σε έναν πόλεμο;» (τόσο ήταν ο George Michael το ’74) ή γιατί το κριτήριο για τη (μη) ονομασία ενός δρόμου στη μνήμη κάποιου (σημαντικού) ανθρώπου -που στο κάτω κάτω θα είναι αν μη τι άλλο προς όφελος μιας ευρύτερης τουριστικής εκμετάλλευσης- να είναι η σεξουαλικότητά του, θα προτιμήσουμε να παραθέσουμε κάποια ενδιαφέροντα στοιχεία που αφορούν τον George Michael και να αρκεστούμε σε ένα «Όχι άλλο κάρβουνο», άσχετο με το αν θα μετανομάσουμε ή όχι τελικά δρόμους, λεωφόρους και αεροδρόμια.

Δες το βίντεο με τις δηλώσεις Παυλίδη και αμέσως μετά διάβασε παρακάτω μερικά ωραία και ενδιαφέροντα.

Σύμφωνα με μαρτυρίες, ο George Michael πολύ συχνά κρατούσε στην άκρη εισιτήρια συναυλιών του για ανθρώπους του Εθνικού Συστήματος Υγείας της Αγγλίας και μια φορά έδωσε μια ολόκληρη συναυλία δωρεάν για το προσωπικό ενός νοσοκομείου προκειμένου να τους ευχαριστήσει για την φροντίδα που παρείχαν στην μητέρα του στο παρελθόν. Ο τραγουδιστής και ακτιβιστής Billy Bragg λέει: «Η στήριξή του στην κοινότητα LGBTQ, στην NHS και τους ανθρακωρύχους χαρακτηρίζουν τον george Michael τόσο ακτιβιστή όσο και σπουδαίο καλλιτέχνη».

H ιδρύτρια και πρόεδρος της υπηρεσίας Childline, που προσφέρει συμβουλευτική καθοδήγηση σε παιδιά που έχουν ανάγκη στη Μεγάλη Βρετανία, αποκάλυψε πως ο George Michael τούς είχε δωρίσει τα δικαιώματα εκμετάλλευσης του single του «Jesus to a Child» (1996). «Χάρη στα εκατομμύρια που μας δώρισε, εκατοντάδες χιλιάδες παιδιά πήραν την βοήθεια που χρειάζονται» λέει η Dame Esther Rantzen.

Επίσης, ο George Michael, που είχε χάσει τον σύντροφό του Anselmo Feleppa από Aids το 1993, στήριξε οικονομικά για πολλά χρόνια και το Terrence Higgins Trust, της κυριότερης βρετανικής ένωσης που ασχολείται με τον ιό HIV και το AIDS, λέει η Jane Barron από την συγκεκριμένη φιλανθρωπική εταιρεία.

Συγκαταλέγεται δε και τους σταρ που συμμετείχαν στο αρχικό single της Band Aid «Do They Know It’s Christmas?», που πούλησε περισσότερα από 2 εκατομμύρια αντίτυπα σε ολόκληρο τον κόσμο συγκεντρώνοντας πάνω από 19 εκατομμύρια λίρες για την ανακούφιση της πείνας στην Αιθιοπία. Επίσης έχει δωρίσει τα δικαιώματα εκμετάλλευσης του τραγουδιού «Last Christmas/Everything She Wants» για τον ίδιο σκοπό, ενώ τα κέρδη από το «Don’t Let the Sun Go Down on Me» πήγαν στο London Lighthouse και την φιλανθρωπική οργάνωση για τα παιδιά Rainbow Trust.

Μια άλλη ιστορία που έγινε γνωστή και έχει προκαλέσει μεγάλη συγκίνηση στους θαυμαστές του, δίνοντάς τους ακόμη έναν λόγο για τον λατρεύουν, είναι όταν επικοινώνησε με μια γυναίκα που είχε εμφανιστεί στην εκπομπή «Deal or No Deal» για να της δώσει τα χρήματα που χρειαζόταν για εξωσωματική γονιμοποίηση. Το περιστατικό αποκάλυψε ο τηλεπαρουσιαστής Richard Osman μέσω Twitter:

Η συγγραφέας και δημοσιογράφος Sali Hughes αποκάλυψε από την πλευρά της πως κάποτε ο George Michael έχει δώσει φιλοδώρημα σε μία σερβιτόρα 5.000 λίρες «επειδή σπούδαζε νοσοκόμος και είχε χρέη». Λέγεται πως άφησε την επιταγή, με εντολή να της δοθεί όταν αυτός θα είχε φύγει από το μαγαζί.

Η ηθοποιός Emilyne Mondo έγραψε πως ο γνωστός τραγουδιστής βοηθούσε επίσης εθελοντικά σε ένα καταφύγιο αστέγων, αλλά είχε ζητήσει να μην δημοσιοποιηθεί η πράξη του.

Τέλος, είχε αγοράσει κάποτε το πιάνο που χρησιμοποίησε ο John Lennon για να συνθέσει το τραγούδι «Imagine» για 4.1 εκατομμύρια λίρες από έναν ιδιώτη συλλέκτη το 2000. Στη συνέχεια το δώρισε στο μουσείο Beatles Story στο Liverpool, όπου βρισκόταν παλιότερα αλλά δανεικό, ώστε να μείνει για πάντα στην γενέτειρα του Joh Lennon, λέγοντας πως δεν ήταν κάτι που «πρέπει να βρίσκεται σε κάποια αποθήκη ή κάπου φυλαγμένο, αλλά πρέπει να το βλέπει ο κόσμος».

πηγή:city

 

ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΗ