Ο καθένας ξέρει ότι το κλειδί για την επιτυχή απώλεια βάρους είναι ένας συνδυασμός από τακτική άσκηση, υγιεινή διατροφή και ένα θετικό μυαλό.
Η υγιεινή διατροφή δεν σημαίνει κατ ‘ανάγκην να κάνετε δίαιτα, αλλά να τρώτε λογικές, ισορροπημένες ποσότητες από τα σωστά τρόφιμα στο σωστό χρόνο και αυτό περιλαμβάνει ένα καλό πρωινό. Υπάρχει ένας λόγος για τον οποίο οι άνθρωποι έχουν πει εδώ και πολλά χρόνια ότι «το πρωινό είναι το πιο σημαντικό γεύμα της ημέρας». Μετά από έξι, επτά ή οκτώ ώρες ύπνου, το σώμα και το μυαλό σας χρειάζεται καύσιμα.
Είναι ευρέως γνωστό το γεγονός ότι οι άνθρωποι που τρώνε πρωινό χάνουν περισσότερο βάρος από ό, τι οι άνθρωποι που δεν τρώνε και αυτό οφείλεται σε διάφορους λόγους:
Το πρωινό παρέχει την ενέργεια που χρειάζεται το σώμα σας για την εκτέλεση των δραστηριοτήτων. Ως εκ τούτου, δεν είστε τόσο κουρασμένοι και μπορεί να κάνετε περισσότερα.
Ενεργοποιείτε το σώμα σας σε παραγωγή των ενζύμων που απαιτούνται για να μεταβολιστεί το λίπος, βοηθώντας να αδυνατίσετε.
Τρώγοντας ένα καλό πρωινό σας κρατά το στομάχι σας γεμάτο για μεγαλύτερο χρονικό διάστημα και αυτό αυξάνει τις πιθανότητες να μη φάτε κάτι πρόχειρο και λιπαρό.
Αυτοί που τρώνε πρωινό έχουν 50 τοις εκατό λιγότερες πιθανότητες, σύμφωνα με Αμερικανούς ερευνητές, να έχουν προβλήματα σακχάρου στο αίμα. Κατά συνέπεια, έχουν μειωμένο κίνδυνο ανάπτυξης διαβήτη ή έχουν υψηλά επίπεδα χοληστερόλης η οποία θα μπορούσε να οδηγήσει σε καρδιακή νόσο. Επίσης, ορισμένα τρόφιμα του πρωινού όπως σπόροι και ξηροί καρποί παρέχουν βιταμίνες και τα ανόργανα συστατικά που είναι δύσκολο να βρεθούν σε άλλα τρόφιμα.
Kάποιες νόστιμες επιλογές για το πρωινό σας:
Φτιάξτε το δικό σας μούσλι με βρώμη, στη συνέχεια, προσθέτοντας σπόρους, ξηρούς καρπούς και φρούτα όπως επιθυμείτε. Κόψτε μια μπανάνα στην κορυφή, γαρνίρετε με τα βατόμουρα και περιχύνουμε με λίγο γιαούρτι. Αυτή η επιλογή υψηλής ινών θα σας κρατήσει πλήρη μέχρι το μεσημέρι και τα θρεπτικά συστατικά που προέρχονται από τα καρύδια σπόρους, φρούτα θα σας κάνει σίγουρα καλό.
Εναλλακτικά, μπορείτε να βάλετε στον αποχυμωτή φρούτα και να φτιάξετε ένα smoothie, το οποίο μπορείτε να πιείτε στο δρόμο για την εργασία. Τα Smoothies είναι πολύ πιο καλά από ό, τι μπορείτε να φανταστείτε και σας επιτρέπουν να είστε πραγματικά δημιουργικοί. Πειραματιστείτε με συνδυασμούς για διαφορετική γεύση (λίγο νερό, γάλα, χυμό φρούτων ή γιαούρτι με χαμηλά λιπαρά) και απολαύστε.
Μην υποτιμάτε ότι το πρωινό είναι το «πιο σημαντικό» γεύμα της ημέρας. Σκεφτείτε την παροχή ενέργειας, τα θρεπτικά συστατικά και τη πρόληψη από παθήσεις που σας δίνει το πρωινό και αποφασίστε.
ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΗ